Highway Viral Temiang N9

Dua hari lepas saya & kawan2x ada short vacation di Negeri Sembilan. Alang-alang adik kawan saya ada kenduri sabtu malam, jadi kami bermalam di rumah kawan saya. Memandangkan sudah beberapa tahun kami tidak berjumpa, jadi inilah masanya untuk meluangkan masa dan merehatkan minda. jadinya, pada pagi Isnin tu, kawan saya decide untuk tangkap gambar di highway baharu Temiang Negeri Sembilan. Memang cantik pemandangan di situ dan boleh tahan panasnya. Hahaha...




Jalannya yang berliku dan dipenuhi hijauan pokok memang sama macam ala-ala New Zealand. Tapi masa ni memang segan sebab kenderaan lalu lalang dok memerhatikan kami tengah tangkap gambar.

    

Walaupun berpanas tapi gigih juga nak bergambar hahaha...






Kepada yang nak cari tempat menarik nak OOTD di Negeri Sembilan, Saya cadangkan kau orang boleh datang ke sini. Cofirm gambar-gambar anda semua cantik & segak belaka. 





Comments

Popular Posts