Coretan Malam Lampu Pijar


Untuk makluman, semua tinta lama sudah pun dipadam atas alasan author sendiri. Jadi, blog ini kita ikut kesesuaian bergantung kepada mood author pada malam atau siang hari. Lama, memang lama x kemaskini cerita baru atau news yg terkini. Author pun jarang 2x nak update apa2x news dalam blog ini. Tapi entah kenapa author rasa bersemangat nak update dan repair apa yang patut dalam blog ini. 

Musim PKP ini, memang semua orang malas. Author sendiri pun malas. Malas nak buat cerita baru, malas nak semak manuskrip baru, malas nak jadi tukang semak buku orang. Semua lah ada. Ternyata penyakit M ini memang bahaya. Betul tak? 😁😁😁.

Author ini bukan penulis hebat tapi naluri untuk masuk ke kancah penulisan ini memang kuat. Maklumlah, dulu author pernah buat cerita cinta masa umur 12 Tahun. Masa itu Budak2x lagi manalah tahu erti makna sebenar tentang cinta. Tapi dulu adalah minat dengan seorang mamat ini. 😂 Kira suka sama suka tapi tak pernah bercinta pun. Setiap hari jugalah dia berbual dengan author masa balik sekolah. After Author ke tingkatan satu, berita pasal dia semua sudah tersepai. Lets forget it. 


Author suka dengan konsep lampu pijar ini. Dia seolah lampu menerangi waktu malam. Warna kuning dia sangat menarik. If kalau lampu kalimantang kat rumah rosak, abah author akan tukar ke lampu pijar. Author tak boleh bayangkan if bilik Author sendiri di tukar ke lampu pijar sambil layan mood menaip cerita. Wau... Very bombastik 😅. Cerita seram pun laju je nak jalan. Tak toleh kiri dan kanan. 

Okey, author nak letak one gambar yg author dah edit bagi nampak cantik dalam ruangan blok Author. Ini saja2x. 

Kepada Pembaca baru, salam perkenalan. 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

Comments

Popular Posts